Zakres prac do wykonania to między innymi:
rozbiórka istniejącej wiaty oraz utwardzenia terenu, budowa nowej wiaty targowej o konstrukcji szkieletowej stalowej z dachem dwuspadowym o konstrukcji stalowej, kryty dachówką ceramiczną wraz z budową wewnętrznej instalacji elektrycznej, remont i przebudowa istniejącego budynku socjalnego wraz z instalacjami wod-kan i elektrycznymi, budowa nowego utwardzenia terenu, budowa nowej instalacji kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz linii kablowej oświetlenia zewnętrznego.
Zainteresowanych zapraszamy na stronię internetową www.bip.skwierzyna.pl do zakładki „zamówienia publiczne” gdzie można zapoznać się ze szczegółową specyfikacją zadania oraz pobrać niezbędne dokumenty. Telefon kontaktowy: 95 721 65 29
Oferty należy składać do 25 kwietnia 2018 roku do godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66 – 440 Skwierzyna.
BURMISTRZ SKWIERZYNY ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PN. „PRZEBUDOWA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W SKWIERZYNIE”
Polecane aktualności
Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach
Przekazuję informację Narodowego Instytutu Leków o ogólnopolskiej kampanii informacyjnej EAAD/WAAW' 2025, tj. Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach obchodzony 18 listopada oraz Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach obchodzony w dniach 18-24… więcej o Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKWIERZYNY | RG.6722.1.2.2024
więcej o OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKWIERZYNY | RG.6722.1.2.2024
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKWIERZYNY |RG.6722.1.1.2024
więcej o OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKWIERZYNY |RG.6722.1.1.2024
Nabór deklaracji – dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków!
Burmistrz Skwierzyny informuje o możliwości uzyskania dofinansowania do budowy biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 (działanie 10.10.1 – Inwestycje w zakresie… więcej o Nabór deklaracji – dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków!